Jana Pendapatan dengan Handphone Anda !!!

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Kenapa Saya Mesti Memilh Jadi Agen Topup ?

Industri MOBILE telah membawakan satu teknologi yang sangat berkuasa iaitu SMS. Statistik hasil kajian Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia menunjukkan lebih dari 3,406 juta SMS telah dihantar dalam tempoh suku pertama tahun 2005. Angkanya pun dah menggerunkan.

Statistik terkini pengguna telefon bimbit pada suku ke 2 tahun 2009 mencecah angka 28.5 juta pengguna. Dan yang ajaibnya pengguna telefon PRA-BAYAR(PREPAID) seramai 22.5 juta pengguna iaitu hampir 79% dari jumlah keseluruhan pengguna telefon. Berbanding hanya 6.1 juta sahaja yang menggunakan telefon POSTPAID(Bil).

Lanjutan dari ini, Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd bertindak melahirkan portal M-Commerce MYMODE bagi membantu para pengguna mobile phone seluruh Malaysia menjana keuntungan menerusi telefon bimbit mereka sendiri. Inilah trend perniagaan masakini. Kos yang Rendah, Risiko yang kecil, Keuntungan yang berlipat ganda!!

Anda Ingin menjadi Agen Prepaid ?

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Apa Yang Menjadikan Mymode M-Commerce Paling Uuggul di Malaysia?


1. LATAR BELAKANG SYARIKAT YANG KUKUH!

MYMODE diasaskan oleh syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn. Bhd (618758-H), beribu pejabat di C01-1, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor. Ia telah didaftarkan pada tahun 2003 dan sehingga kini telah mempunyai lebih dari 155,000 orang agent seluruh malaysia. Ia telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti "The 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005".

2. PRODUK WAJIB BELI!!

Kami tidak menjual produk yang membuatkan anda terpaksa memikir 2 kali untuk meninggalkan barangan yang anda gunakan sekarang. Sebaliknya produk kami adalah barangan wajib beli dengan harga yang sama dipasaran. PLUS, MYMODE memberikan anda BONUS dan INSENTIF yang anda tidak akan dapat di mana-mana gedung sekalipun!!

3. PERMINTAAN YANG KONSISTEN!!

Sekiranya Si A membelanjakan RM60 sebulan untuk prepaid handphonenya, dia pasti berbuat perkara yang sama pada bulan hadapan malah kemungkinan akan lebih dari RM60. Ini kerana prepaid kini telah menjadi keperluan harian masyarakat kita sekarang. Dari permintaan yang konsisten inilah yang menjamin pendapatan anda di dalam MYMODE juga adalah konsisten dan semakin lama semakin bertambah!

4. SISTEM YANG CANGGIH DAN TELUS!!

Syarikat telah mewujudkan 10 Gateway mengikut telco-telco tertentu yang anda gunakan samada Maxis (012/017), Digi (016) atau Celcom (013/019). Anda akan diberikan Nombor PIN untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri melalui Mobile Lounge MYMODE yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, aktiviti downline, promotion dan pelbagai lagi.

2

5. MODAL KECIL, UNTUNG BESAR

Berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Prepaid Card? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco, sahaja anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 ringgit tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai, pendaftaran, lesen dan sebagainya. Tetapi, dengan MYMODE, anda boleh mula menjadi agen dengan bayaran penyertaan serendah RM65 sahaja!! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibanding potensi keutungan yang bakal anda perolehi.

APA NI? SKIM CEPAT KAYA/PIRAMID KE?

Tidak. MYMODE merupakan sebuah perniagaan sah yang berdaftar, diasaskan oleh Syarikat Asia Mobile Commerce Privilledge Sdn. Bhd. yang menyediakan perkhidmatan SMS Prepaid. Dengan pendaftaran keahlian RM65, anda sah sebagai Agent Mymode dan secara tidak langsung merupakan ‘Tokey Prepaid Topup’ dengan kedai bergerak beroperasi 24jam, tidak kira masa, tidak kira tempat!!

SIAPA BOLEH SERTAI PERNIAGAAN INI?

1) Mempunyai handphone.

2) Tahu SMS.

3) Ada akses internet samada dirumah atau pejabat. (Tidak wajib, tetapi satu kelebihan)

Followers

Harap maaf, halaman yang anda cari dalam blog ini tidak wujud.
Harap maaf, halaman yang anda cari dalam blog ini tidak wujud.